time


hai--


A NURSE to be says..

My photo
kata pepatah.."times is gold.."but for nurses "a seconds is life.." if A NURSE late for one second it mean a nurse have kill a people.. so means.. NURSING is not an easy job..NURSE hand's is healing but in the same time it killing.. when nurses make a mistake..they will get a punishment..but when they do save your life or healing your parents..do you say 'thank you nurse'? or even give a smile..

Wednesday, August 17, 2011

jalan^london


ALKISAHNYA aku dan kawan-kawan pergi jalan-jalan kat oversea..ahakss.. dont dengki jealous..orang kaya memang macam nie..ahahaha...semoga korang tak muntah darah dengan kata-kata chilanat aku nie..huhu.

NGO??



kat taj mahal nie..

mesti papa marah kan..hee



haa..nampak tak kat belakang tu bangun bersejarah kat paris..


kembar saya nampak separuh saja..



ahahahaha..mesti papa suka mama pakai cam gini kan..jgn isau..coming soon papa..

adik bradik dalam mimpi anak orang kaya

sengeh dapat hanna tajima

pandai tak aku gabung warna..

kita sume cantik.. HAHAHA

HEE,,

perut oh perut akan daku kempiskan di kau

perfect! thanks to nina

mau lawan?? ad bran?? HAHAHA

gengster zombi kat sebelah aku..HAHA

Trafic light sedang merah..

ayu fendi..ahaha..tetiba fendi wujud


si kuning : ka nampak tak kat belakang aku tu? putih : tak bek la ka nie.. AHAHA


kembar kesejukan..biasa la kat over the sea kan..

suzy..aku sedey..papa glider da bertunang..


bila aku lebih B6..TAK STABIL..

CUN!! like like


tgk brape ramai org kat padang tunggu salji turun


talk  to our hand!




 alamak..saham jatuh dowh..habis la ikin..muflis..ha




time to go home






langkah seribu kejar na alik kolej                  
huhh..jauh perjalanan luas pengalaman..da bosan tengok gambar? mesti tak puas hati kan,..ahaha.
actualy all the photos just in kuantan pahang..on sunday we get pelepasan untuk balik sebelum jam 10 malam..so we used that time to berbuka d padang.. da jadi trdisi dekat kuantan ni manusia berbuka kat padang..so kami join la kemerian tu..seronok la juga..penuh manusia kat padang tau..ada macam- macam ragam. termasuklah ragam kami..hee..by the way..we are happy spended time together as we are friends..

poor kak yani not join us..

No comments: