time


hai--


A NURSE to be says..

My photo
kata pepatah.."times is gold.."but for nurses "a seconds is life.." if A NURSE late for one second it mean a nurse have kill a people.. so means.. NURSING is not an easy job..NURSE hand's is healing but in the same time it killing.. when nurses make a mistake..they will get a punishment..but when they do save your life or healing your parents..do you say 'thank you nurse'? or even give a smile..

Monday, August 22, 2011

stop it!

eh tolong la..you shake hand and be friend then you doing tahekk to you friend! dont give your shoulder la shial!! ka na apa?? ha?? tak puas hati lagi ker duk ganggu hubungan aku? da na nak masuk dua tahun la...apa lagi kau nak..dont tell the world that u are stupid with your attitude la bai.. kita serunpun..satu malaysia lagi..tapi kita tetap ada life masing-masing..kenapa bersusah payah nak musnahkan hidup orang sedangkan kita oleh lebih bahagia dari orang tu dengan cara kita sendiri..don't stuck you mind la.. sampai bila na buat kerja macam ni.. if one day nanti ditakdirkan aku dan dia tak bersama itu semua takdir yang kami tak ada jodoh..bukan la sebab orang-orang macam kau yang berusaha gigih untuk hancurkan hubungan aku..aku tak heran apa yang kau cuba buat..sebab aku percaya yang aku dan dia cuba yang terbaik untuk hubungan kami.. bole tak siapa-siapa jawab kenapa mesti wujud keadaan macam nie.. sebab aku tak layak untuk dia ke? memang aku bukan perempuan baik...tapi aku buat yang terbaik untuk dia..beri lah aku peluang untuk buktikan yang aku jugak mampu setia dan menyangi dia..let be a good friend and stop it bai..we will have a better life..believe me..

No comments: