time


hai--


A NURSE to be says..

My photo
kata pepatah.."times is gold.."but for nurses "a seconds is life.." if A NURSE late for one second it mean a nurse have kill a people.. so means.. NURSING is not an easy job..NURSE hand's is healing but in the same time it killing.. when nurses make a mistake..they will get a punishment..but when they do save your life or healing your parents..do you say 'thank you nurse'? or even give a smile..

Tuesday, April 27, 2010

Aku maafkan

indahnye kata-kata dlu..

pahitnya na ku telan sekarang..

susahnya hidup tanpa kekuatan semalam..

Aku dah buat segalanya untuk engkau..

Aku berkorban apa saja tuk buat hati kau senang..

Tapi akhirnya kau pergi jau..

ALLAH..mungkin itu takdinya..

Ka tanya aku kenapa aku tak boleh terima kenyataan..

Kerana aku terlalu sayang..

Perpisah dengan kau tak pernah terlintas difikiran aku..

Ape lagi jauh di sudut hati aku..

Kejamnya engkau mempermainkan aku..

Senangnya engkau melepaskan segalanya..

Muhammad syahrin bin ibrahim

Terima kasih atas segala kenangan manis yang pernah kita ukir bersama..

Terma kasih kerana memberi aku rasa cinta..

Terima kasih kerana pernah mebahagiakan aku..

Aku akan tinggalkan hari kita yang semalam dan aku takkan kembali lagi..

Dan jangan kau panggil aku setalah kau pergi dari aku..

Ya ALLAH..

Aku merelakan semua ini..

Aku menerima takdir ini..

Dan aku memaafkan dia untuk semua yang terjadi ini..

Semoga ini yang terbaik untuk dia..

Dan berilah ketenangan pada aku..

Serta jauhkan dia dari hati aku..

Dan tutuplah hati aku untuk dia selamanya..

No comments: