time


hai--


A NURSE to be says..

My photo
kata pepatah.."times is gold.."but for nurses "a seconds is life.." if A NURSE late for one second it mean a nurse have kill a people.. so means.. NURSING is not an easy job..NURSE hand's is healing but in the same time it killing.. when nurses make a mistake..they will get a punishment..but when they do save your life or healing your parents..do you say 'thank you nurse'? or even give a smile..

Wednesday, April 7, 2010

kau yang terbaik lam hidup aku

Setiap ari law tak dengar suara dia ase hidup nie cam tak sempurna..
Cam ada hutang yang belum settle..
Dan dipaksa2 tuk membayar..membuat hidup jadi tak tenang..
Cam tu lah aku law sehari aku tak call dia..
Cakap 2 minit pun jadilah..
Aku just na dengar suara dia jer..
Terubat rindu walaupun dia jauh dari mata aku..

Dia yang terbaik lam hidup aku..
Hilang dia tiada siapa dapat gantikan..
Hilang dia mati lah dunia aku..
Aku mungkin bukan aku agi..
Bila aku dengar kawan2 hilang org yang tersayang nie..
Aku sangat takut..
Aku tak kan mampu hadapi kenyataan nie..

Dia penyabar sangat...
Tak ada sorang pun yang aku kenal punya sabar tahap dia...
Merungut dan mengeluh jarang sekali
Tapi diam tak bererti kalah..
Dia menang dalam ketabahan menghadapi hidup..

Aku bangga punya dia..
Dan aku sangat bangga menjadi milik dia..
Biar 1 dunia tahu..
Dia milik aku selamanya..
Tak de siapa dapat rampas dia dari aku..

Dia sangat rajin..
Ringan tulang..
Setiap masa dia nak wat kerje..
Xkira penat lelah..
Selagi dia boleh bangun..
Selagi tu kerja sume jalan...

Sayangggg sangat kat dia..
Dia tak kisah belikan aku aper jer..
Nak aper? Cakap jer..
Selagi dia mampu..sure dapat punyer..
Tu yang best tu..hehehe..

Sebabtu lah dia yang terhebat..
Dia miliki sume ciri2 yang baek..
Bukan senang na ikut perangai dia..
Rajin..baek..ramah..
Yang paling susah..sabar..
Betul x...

Tapi dia mampu sabar hingga tahap maksima manusia biasa..
Hebat x?
Haaa....tu lh mak aku...
ZAINAB BINTI MOHD NOR...
Sayang mama forever!!!

No comments: