time


hai--


A NURSE to be says..

My photo
kata pepatah.."times is gold.."but for nurses "a seconds is life.." if A NURSE late for one second it mean a nurse have kill a people.. so means.. NURSING is not an easy job..NURSE hand's is healing but in the same time it killing.. when nurses make a mistake..they will get a punishment..but when they do save your life or healing your parents..do you say 'thank you nurse'? or even give a smile..

Friday, April 9, 2010

Sebab...


Setiap ape yang berlaku pasti ada hikmahnye..
Setiap ape yang berlaku pasti bersebab..
Even baek atau buruk..
Yang baek kerana ALLAH ingin menguji kita..
Yang buruk kerana balasan perbuatan kita..
Demi ALLAH aku di fitnah..
Tapi xbererti aku tak salah..
Kerana setiap yang berlaku pasti bersebab...
Dan yang buruk itu kerana dosa2 kita..
Aku minta maaf..law aku salah..
Maafkan aku law slama ni aku tersalah anggap...
Di sini dunia baru buat aku..
Mengenali engkau sangat menguji kesabaran aku..
Dulu kita kawan..
Sekarang kita lawan..
Tapi tetap macam kawan..
Semoga kita mampu memaafkan..
.............................................dan jujur

No comments: