time


hai--


A NURSE to be says..

My photo
kata pepatah.."times is gold.."but for nurses "a seconds is life.." if A NURSE late for one second it mean a nurse have kill a people.. so means.. NURSING is not an easy job..NURSE hand's is healing but in the same time it killing.. when nurses make a mistake..they will get a punishment..but when they do save your life or healing your parents..do you say 'thank you nurse'? or even give a smile..

Tuesday, June 14, 2011

ring ring!!!!!!!

at 2300 aku arrived kat putrajaya malam td..n pepagi buta aku dah call mimi..hee..
morning mimi yang mamai..jangan lupa amik aku k..

this morning aku terbaca post dari member aku..and aku rasa post tu khas untuk aku..
aku tak marah dowh! tapi aku sangat sangat marah! hee...actualy aku sedih.
banyak benda yang aku tahu tapi aku tak tahu na bagitahu ka macam mana.. aku nak jumpa ka..
patut tak aku call ka hah??
kalau aku call ka nak jawab x?
boleh tak law aku buat-buat lupa no phone kau..tapi tetap ada dalam phonebook aku..delete..tetap ada dalam memory card..clear..tetap ada dalam kepala aku..maknanya ka tu kawan yang aku sayang tawuuuuuuuuu...so jalan yang paling baik..ka call aku..oke!!
ringgg! ringggg!! ringggg!!!
jawab la giler!!!

No comments: