time


hai--


A NURSE to be says..

My photo
kata pepatah.."times is gold.."but for nurses "a seconds is life.." if A NURSE late for one second it mean a nurse have kill a people.. so means.. NURSING is not an easy job..NURSE hand's is healing but in the same time it killing.. when nurses make a mistake..they will get a punishment..but when they do save your life or healing your parents..do you say 'thank you nurse'? or even give a smile..

Thursday, June 23, 2011

mimpi

what a fuck weird nightmare..
oh dear..ma kata law mimpi jumpa orang yang dah mati maksudnya kita nak mati...
oh mG..aku tak nak mati lagi..nak bertaubat dulu..
tapi camner law di takdirkan aku mati...dah 4 kali aku mimipi orang yang da mati..
cuma bezanya kali nie..aku mimpi lelaki drug addict yang mati kene pukul sebab merompak..
aku mimpi dia bawa aku ke satu jalan..untuk masuk ke jalan tu ada satu pagar..bF aku kata tu kubur..perghh..shiall tul..tapi betul gak kan..
hmm..law lah aku mati..tinggal la blog jahanam nie sebagai kenangan..
law tetiba korang terbaca newpost dari aku kat blog nie..korang jangan takut..aku post dari alam barzah..ahahaha..update soal kubur..ahaha..main2 ko shiall!!
tapi law betul2 aku tak de..agak-agak korang sedey tahap gaban x??
ahaha..tu laa..saat aku hidup korang tak nak hargai aku..ahaha...tak leh blah..
tapi aku tak nak mati lagi..aku belum beli mini cooper kuning ag..hehehe..
eh cakap sal mini cooper semalam aku sanggup pi makan KFC semata-mata dapat percuma super mini cooper kuning...ehh..bukan free k...kene puncher rm5.80 oke..mahal tu..ahahah..daripada mini cooper 160k..dapat yang kecik kecik kecik bebenor pun oke la dulu kan..
one day nanti kau akan jadi milik aku wahai mini cooper pujaan hati..aku akan sayang kau lebih dari aku sayang bF aku..HAHAHAHA..opss..terlanjur kata plak..hehe..
by the way aku ngah berciap na neak train pi kL..esok na jumpa mimi..tapi tak tau jadi ke tak ag..
actually aku lagi suka duk perak dari putrajaya..even kat umah mak aku sendiri..sebab setiap hari mak aku kejutkan aku tidoo..argghhhh..aku nak tidooooooooooo...law kat sini suka hati aku lah aku nak bangun kul wape pun..ahahaha..bangang!! hehe..yelaa.aku bukan nak g mana pun kan..bukan ada keje pun...so tido lah best..hehe..eh aku da na gerak nie..hmm..bye2 reader..
heee..jumpa dia aml laen..ahahah..maaf salah silap..ahaha..

No comments: