time


hai--


A NURSE to be says..

My photo
kata pepatah.."times is gold.."but for nurses "a seconds is life.." if A NURSE late for one second it mean a nurse have kill a people.. so means.. NURSING is not an easy job..NURSE hand's is healing but in the same time it killing.. when nurses make a mistake..they will get a punishment..but when they do save your life or healing your parents..do you say 'thank you nurse'? or even give a smile..

Monday, July 19, 2010

pangkat

oh my GOD..
lama giler tak buka blog...
since aku datang kuantan yang malapetaka nie...
ni la hari pertama aku dapat bersama katil n teddy aku..
hidup kat sini macam babi...
cuba bayangkan ada pistol kat kepala korang n tunggu masa na tembak jer..
itu lah hidup aku kat kolej nie..
salah tak salah..
tetap salah...sampai bila2 pun SALAH!!
until kita dah berpangkat..
orang kata pangkat dan darjat tu tak penting..
dulu pun aku fikir macam tu jugak..
tapi bila aku faham keadaan kat sini aku dapat rasakan kenapa ada manusia yang membezakan diri dia dengan orang lain kerana pangkat..
sebab bukan senang na dapatkan satu2 pangkat..
macam2 dugaan di hadapi..
pahit getir n caci maki bagaikan lauk pauk setiap hari..
selagi kita tak berpangkat selagi tu lah kita di tapak kaki orang di telunjuk orang ..
oleh sebab itu lah..bila seseorang dah berpangkat tinggi perlu di hormati n mereka agak angkuh..
hmm...dah faham sekarang??
tu lah keadaan aku kat sini...
tak der pangkat xder kuasa xder ape2
yang ada hanya arahan yang perlu di ikut satu persatu tanpa ada cacat sikit pun...
tesiksa kan hidup aku..
tapi tak per...
SABARRRR....
macam babiiiiiiiiiiiii............................



No comments: