time


hai--


A NURSE to be says..

My photo
kata pepatah.."times is gold.."but for nurses "a seconds is life.." if A NURSE late for one second it mean a nurse have kill a people.. so means.. NURSING is not an easy job..NURSE hand's is healing but in the same time it killing.. when nurses make a mistake..they will get a punishment..but when they do save your life or healing your parents..do you say 'thank you nurse'? or even give a smile..

Sunday, December 19, 2010

rindu arau damn much!!.

tinggal bape hari jer lagi kat rumah..
then back to kuantan..
but i do miss arau damn much!
miss you guys..
mira..ummi..nisa..mimi..emma and all laa..
kempunan na makan cucuk2 pedas kat damak cafe dengan emma..
makan aiskrim ngn mimi..
and tengok movie dengan mira ummi n nisa..
tido lewat malam then bangun kul 1 tengah ari..
makan mesti kul 4 petang kat oren..
serius rindu na wat semua tu dengan korang...
mesti korang bengang dengan aku bila setiap malam aku datang tido bilik korang kan..
ahahahaha..tapi tu lah saat paling indah dengan korang..
tambah2 menghimpit ngan nisa kat bawah..ahaha..
memang happening giler..
paling best time pegi peneng...
hahahaha..memang xleh lupa bila ummi wat muka time zul bawa kereta kat selekoh..
and aku duk depan..ahahaha...zul tetap milik ummi ok!
and aku still ingat konflik yang berlaku pada mimi..kelakar law ingat balik..
serius macam budak2..ahahaha...
aku memang xleh lupa sume benda yang berlaku kat sana..
ungkit mengungkit..
cerita kat bilik sampai keluar bilik..
gadoh ngan si dagu kat depan blik aku dulu..
yang paling best call syiham malam2..
HAHAHAHA..emma n mimi sure still tergelak ingat benda nie...
RINDU RINDU RINDUU...
rindu korang sume...
rindu life yang haru biru kat arau..
hope kita sume leh jumpa lagi and still giler macam dulu..
ok guys..LOVE YOU ALL..

shutt;..let past by past..ok!


No comments: